FJÄÄÄRDLÅÅNG

Aaaah, hur kan ni stå ut med denna hetta ?! Guud, hela bilen svämmade över av allt mitt lårsvett. :s

Hohoho, i Fjärdlång var det ruuuligt. Ska jag berätta ? Jaaaa, :D

TISDAG

Vaknade tiidigt, men fick iaf skjuts till parkeringen typ, 20 över 7, kom dit kanske halv åtta. Dani var redan där, och sen strömmade det bara in folk. När bussen kom trängdes jag, Dani, Elsa, Sanna, Nina och Mulle längst bak. Haha, sen såg jag Friida, :D men hon såg inte mig, :'(
Mulle var as trött, så han la sig ner på Dani och somnade, ( naaw ) Och alla tog kort på honom, (a)
Sen kom vi fram till hamnen och alla gick av. Tog typ kort på vattnet och sånt. Sen kom båten och alla typ kuuta in dit. Sen satte sig gänget vid första bordet och masserade varann (?) HAHA !
Sen kom vi fram och asså det var så FIIINT ! Det var en ganska stor ö, men det var fint :')
Sen fick vi konka alla väskorna till en traktor som tog dom till slutet av ett berg, och vi fick ta upp alla väskorna för det där jävla berget. Sen snackade ngn Paul om ön, och att det fanns älgar, Nicke, Jack, Aidin ( AIDI - PAIDII ), och Serg börja typ gråta. Sen snackade lärarna om reglerna.
Man fick inte smyga ut på kvällen, för då fick man en varning. (x)
Man fick inte bada utan en vuxens uppsyn. (x)
Man fick inte ro utan flytväst. (x)
Man måste vara snäll mot alla. (x)

Om man fick två varningar fick man åka hem. Hehe..
Efter det gick jag och Dani till vår gulliga lilla stuga som hette Svanen. Fanns lite svanbilder i stugan.. -.-
Sen fick vi bädda våra sängar, jag sov över Dani, (a) Asså det var våningsängar. ;)
Sen packade vi upp resten och gick till Elsa, Nina och Sanna som sov i Villan. Dom hade fan musik.
Sen gick vi till Långstugan där alla killarna sov, (a) Det var faktiskt jätte fint där, :( Men jag och Dani kom iaf sist till där Elsa och co badade. Men dom orkade inte, så alla gick tillbaka, efter det gick vi till båtarna. Där fick man ro, och jag och Dani kunde fan inte göra det så vi lekte sånadär i Venedig som står upp och ror, (a)
Sen så skvätte Emma ner mig så alla badade typ. Sen blev det askallt och vi hade glömt våra handdukar.. Så vi hämtade handdukarna och shampoo och balsaam. Sen gick vi och duscha i as fräscha duschar. Vi tog typ slut på varmvattnet.. För vi duschade i ca en timma, :D
Sen klädde vi på oss och sen var det dags för mat. Det var kyckling med ris.
Sen gick några till Långstugan för att spela klädpoker. Det var; Serg, Aidin, Nicke, Jack, Sam, Rikard, Dimme, Sanna, Elsa, Dani, Emma, Bella och Felicia, fast alla var inte med. Vi spela inte poker, det var för avancerat, så vi spela så att alla fick 2 kort var, och sen skulle man räkna ihop det. Alltså t ex; jag får en åtta och en nia, alltså blir det sjutton.
Så jag fick först ta av mig min kofta. Sen fick Elsa göra det. Sen fick Elsa ta av sig byxorna, Sanna ta av sig koftan och sen fick jag ta av mig byxorna. Sen fick jag det lägsta man kunde få; fyra. (!) Så jag fick ta av mig tröjan. Jag satt i fucking underkläder. Fast sen åkte jag ut, (a) Sen satt Elsa i underkläder jätte länge. Sen satt Sanna i underkläder. Sen fick Aidin ta av sig koftan. Sen skulle när han skulle ta av sig byxorna ville inte han. Vill ni veta vrf.. ?
För han hade bonge.
Men han tog av sig, och jag, Sanna och Dani dog av garv. xD Haha !
Sen var vi tvungna att dra. När vi gick såg vi en älg och jag tog kort på den, (a)
Sen gick vi och la oss, men på natten skulle vi smyga ut, mohahah...
Så medans så hade jag och dani kuddkrig, (aaaaaa)
Vi satte klockan på 20 i 12. Men jag somnade aldrig, så jag gick upp och satte på mig mer kläder halv.. (a)
Sen gick vi ut och då kmr typ, 15 st tjejer, :s och ALLA dom skulle till långstugan, till killarna.. Men när vi skulle springa så typ springer en av tjejerna in i Volleyboll nätet, x) Sen springer vi lite till, sen så bangar vi för vi ser några ficklampor vid våra stugor, så jag och Dani och våra två andra rumskompisar kutar upp till vår lilla stuga. När dom andra skulle gå till sina rum kommer lärarna och skäller ut dom, och ger oss alla tjejer en varning, för dom visste inte vilka som hade smugit ut. Haha..
( Nina hade åkt hem på kvällen. Tänker inte skriva vrf, det är personligt. )

ONSDAG

Vaknade typ lite sent, åt frukost, och sen fick vi göra vår egen lunch, för vi skulle gå på vandring runt ön. Så typ klockan 11 sätter sig alla elever på trappan. Och vi är ju såklart den sista gruppen, -.- Jag, Elsa, Sanna, Dani, Gila, Leslie och Sofie. Vi skulle gå till fotbollsplan och sen till typ, Tysta Klinten.. (?) Sen där skulle vi träffa Sara, men E, S, D och jag går ju vilse, -.- Men dom andra 3 hittade henne och fick kuvertet.
Sen gick vi typ runt i skogen i 1 timme, och sen kom vi upp på en klippa och jag var så himla kissnödig att jag var tvungen och kissa. Så jag letar efter löv och sen kissar jag, (a) Alla borde prova att kissa, haha !
Sen kom vi fram till våra stugor och trodde att vi hade gått klart, men neeej, vi skulle ner till båtarna för att jaga vår vaktmästare i en båt. -.- Men han hade redan gått upp, så vi satte oss på bryggan och chillade. Sen gick vi till stugorna och fixade oss till kvällen. Haha, Sanna lekte packad, och alla gick på det, :o
Sen fick vi godis, och firade Dani som fyller år nu på lördag, :D♥
Sen åt vi tacos och sen vare fixning för festen. Elsa och Emma lekte fjortisar och Sanna var full. Festen sög, så alla gick till Långstugan. Där "däckade" Sanna, och jag fick byta ut henne, så jag gick till Mulle och gömde mig under täcket i 5 minuter och sen låste dom in mig i garderoben, och sen kom alla blattar och Elsa och så, och jag satt i garderoben, haha. Men jag lekte full, och dom gick på det.. Jag var kapten krok, för jag hade en galge. Sen var Mulle mitt skepp och Emma var en lång himmel.. -.- Sen var Aidin och Vilgot Peter Pan, och jag försökte döda dom med min galge som jag typ sög av hela tiden, xD Sen så frågade dom hela tiden hur dom såg ut, och jag sa;
Serg = En randig gaffel.
Sam = Utterapa.
Aidin = För kort hår för hans stora huve.
Jack = BUSHMAN !
Nicke = Wannabe.
Dani = En unge som blivit kidnappad, sen knullad, sen dött, och sen återuppstått.
Elsa = En översminkad bitch som blivit knullad med för liten kuk.
Vilgot = En kille som blivit knullad i håret.

Hahahhaa, och jag satt uppe i en våningsäng och lekte att det var mitt skepp. Sen frågade dom hela tiden var jag fått vodkan ifrån, och asså min förklaring är ju fan bäst ! ;
Serg; Var fick du vodkan ifrån Emma ?
Jag; Öööö, assåå.. Det var mörkt..
Serg; Men håll käääften ! Okej, det var mörkt, mera !
Jag; Sen, det var ett ljus.. Sen kom en lång himmel och gav mig en flaska som jag drack ur..
Serg; Vem är en lång himmel ?
Jag; Den var blond..
Serg; Var det Emma ?
Jag; Lång himmel.
Serg; Okeeej...

Haha, sen gav Nicke mig fanta, för jag var törstig, och sen så drev Sanna att hon spydde ute i vattnet, och att hon typ skulle spy i sängen, så Nicke tog fram en balja, xD HAHA !
Men sen så slog jag typ Vilgot mellan benen, och gav namn till alla;
Aidin = AIDI PAIDI ( uttalas; EIDI - PEIDI )
Jack = JACKO FACKO
Serg = SERGI PERGI ( Uttalas; SERCHI PERCHI )
Dani = DAMPI
Elsa = ELSA PELSA KARAMARAMELSA
Vilgot = VILGOT PILGOT

HAHA, sen blev jag typ utsparkad, och dom sa att jag slickade mina skor, när jag satte på mig dom, (?) Sen " spydde" jag 3 ggr bakom buskarna. Sen gick vi till stugorna och villan, och killarna följde med oss för det var mörkt. Men ingen hjälpte fan mig, för jag frös ihjäl, och jag lekte full och ramlade i diket. men Serg var snäll som sa;
Men komigen, stanna, hjälp henne !
Haha, :)
Sen kom Dimme och några och sa att dom hade hittat Danis kamera och tagit bilder med den. Det visade sig att det var MIN kamera. -.- Dom hade slösat allt batteri och tagit 32 bilder därav 2 filmer. -.-
Men jag ska sätta in dom här, Moahhaha...
Sen gick vi och borsta tänderna och tog bort sminket. Sen kom lärarna och sa att vi skulle vart i våra sängar för 20 minuter sen, och frågade vrf killarna var där. Sen fick jag och Dani gå till våra stuga, och lärarna pratade med Sanna och Elsa i typ 40 minuter. :s
Jag grät lite, haha, för jag hade humörsvängningar, och jag var fett pissed off på killarna som tagit kort med min kamera. Sen somnade jag, (a)

TORSDAG

Jag vaknar av att Dani frågar om jag hörde ngt. Jag ba; vaaaaaah ? Sen så säger hon att Aidin var i fönstret, och det var fan öppet. Sen klär typ Dani på sig, och sen kollar hon på klockan och säger;
Ååh, shit, klockan e halv nio, jag har sovit som en stock ! :D
Sen går hon ut med sin godispåse och typ ställer sig på ett berg. Sen kollar jag på klockan och ser att den är HALV SEX. Jag höll på att dö av garv, hur fan kan man få halv sex till halv nio ? xD Haha, men iaf, vi gick och la oss, sen vaknade vi av att ngn annan jävel typ öppnar dörren och skriker att vi ska äta. Sen ser vi typ 20 kottar på golvet, och då har Aidin och Nicke och ngn mer kastat in dom på Dani. x)
Sen äter vi frukost och måste typ packa ihop ALLT. :( Vi packar och städar, sen skulle jag och Dani städa toaletterna bara för att vi inte diskade. men det gick snabbt, vi sopade bara golven. Sen satte vi oss utanför villan och väntade på att komma därifrån, sen kmr en hel klass med typ BARA killar, :D Haha, jag och Elsa gick förbi dom så ofta vi kunde, (a)
Sen va vi vid hamnen i typ 2 timmar. Där tävlade vi, haha ! Vi skulle sjunga, göra ett torn, och sen springa till andra sidan av sjön. Vi hade samma grupper som när vi gick vandringen, så jag, Elsa, Dani, Sanna och Leslie sjöng, och Sofie och Gila sa bara "Vem fan e du ?!"
För vi sjöng Kniven i hjärtat, " Vem e jag, ingen alls, jag finns, ingenstans. Du rör mig snabbt, nog, ja vind blir mitt namn. Du hör, vindens namn, vindens namn, vind e mitt namn. "
Sen kom jag och sjöng;
" Och jag e mannen alla undrar om men ingen vet om, så öppna era ögon så kanske ni ser nåt." xD Sen sjöng alla vi 5 refrängen och så.
Sen på tornet bar jag och Dani upp Sanna. Och Leslie stog på Gila och Sofie och Elsa gjorde en posé framför allt, xD
Sen när vi skulle springa tog det 1.43 minuter. Och för Mulle och dom tog det 1.07. -.-

Sen kom båten och vi satte oss vid samma bord.
I bussen satt jag på 2 säten, och det gjorde Dani oxå. Och jag somnade, (a) Det gjorde Dani coh Nicke med, :D
Sen kom vi fram och det var kokhett. Vi bytte om från mjukisbyxor till shorts, :s

Aja, nu sitter jag iaf hemma och har skrivit på det här blogginlägget i typ 3 timmar. Och bilderna tar typ 20 år på sig på pea. Men nu kmr det bilder :)






Förklaringar till bilderna ;
1 ; Mulle var jätte trött när vi väntade på bussen på parkeringen x)
2 ; Emma och Elsa var taggade :)
3 ; Nina i bussen :)
4 ; Daniella ville inte att Mulle skulle sova på henne xD
5 ; Mulle sov på Dani, ( naaw )
6 ; Vid hamnen när vi väntade på båten.
7 ; Nina, Elsa, Emma och Sanna.
8 ; Dani på toa xD
9 ; Sanna, Dani och Elsa.
10 ; Sanna och Dani på båten.
11 ; Jag och Dani på båten.
12 ; Mulle lekte med Danis solisar :)
13 ; Mulle ville pussa kameran, xD
14 ; Fjärdlång, <3
15 ; The crew - Bella, Emma, Felli, Elsa, Sanna, Nina, Dani och jag, (a)
16 ; Jag och Dani på väg till Långstugan,
17 ; Dani ville leka gangster :)
18 ; Vid havet,
19 ; HAHA, man skulle ha sin flytväst såhär, men det gjorde ont i arslet. ( Mitt arsle.. )
20 ; En fucking ÄLG !
21 ; Villan,
22 ; Stugorna, den andra stugan från vänster var min och Danis, :)
23 ; Aidi - Paidi, Sergi - Pergi och Dimme :)
24 ; Mulle klättrade i träd, :o
25 ; Emma och Elsa, :o
26 ; Emma hoppade på Nicke, xD
27 ; Förfest hos Elsa och Sanna - Emma, Bella, Vilgot, Felli, Sanna, Markus, Rikard, Dani, Dimme, Aidin, jag, Coffy, Serg, Elsa och Mulle.
28 ; Sanna jävla fullis xD
29 ; Kameran baxad, Dimme som hoppar.
30 ; Dimme som hoppar och Rikard. xD
31 ; Coffy, Vilgot och Rikard !
32 ; Coffy dödade Rikard ! xD
33 ; När vi städade i vår lilla stuga, Dani på bilden :)

Haha, nu ska jag nog packa upp, sen ska jag kanske sätta alla mina böcker i en flyttlåda.. Vi ska ju flytta om knappt 2 veckor, :o Men aja, det kanske händer att jag skriver ett till inlägg :)
Puss ! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0