FIIIIIIIIIIIIIIIIILM

Usch, jag sprang nästan heeeela vägen till Rudbeck.
Och sen fick man ju vänta från halv 8 till typ 9 för att kunna dansa. Och då blir det naturligvis fel, ngn hade ställt sig på fel plats och allt blev helt weird. -.-
För typ 20 minuter sen kom jag hem, vi frågade om man fick gå, och, jaa, ni fattar nog.
Det värsta med allt det här är att jag inte har ätit på hela dagen.
Förutom frukost, en glass och sockervadd på grönan.
Och nu har jag så fucking ont i benen att jag t o m la mig i hallen nyss och typ "dog".

Men tänkte ändå vara snäll och ge er bilder från grönan, och lite sammanfatting. :)

Vi åkte från Sollentuna kl 11, och vi var där lite över 12.
Och när vi kmr dit är det ju världens kö, men vi gick till ett biljetthus typ, och fick vänta på vår tur. Och då kmr ju inte vårt nr på typ 30 minuter. Sen var det vår tur och jag köpte Guldkort och Pernilla entré och åkband.
Vi kom in i grönan först kl halv 1 typ.
Det första vi gjorde var att gå till Lustiga Huset. Sen gick vi till Blå Tåget, trorja, efter det till Vilda Musen. Sen åt vi glass. Efter det gick vi till Tekopparna på andra sidan, och sen Flygande Elefanterna, :3
Sen gick vi tillbaka till andra sidan och åkte Kvasten. Efter det Vilda Musen igen.
Alla grejjer vi åkte hade väääärldens längsta köer.
På sista Vilda Musen fick vi vänta 30 minuter innan vi åkte den, -.-
Sen köpte vi Sockervadd, och sen helt plötsligt avr det dags att åka hem.
Vi hade inte ens hunnit ta kort när vi var inne i grönan, så vi tog kort utanför, (a)

                    

Haha, Bild 6 är ju bara föör skön, (a)

Nu tänkte jag kolla på ngn skön film, inte kolla på Melodifestivalen, nej. :)
Men hare bäst, skriver imorrn :)♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll!

2008-05-24 @ 22:34:53
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0