Emma drar hem storvinsten

Jippie !
Glömde skriva att jag har ärvt min syrras skinnjacka, ( ! )
Och så har Annica erbjudit mig ett sommarjobb på hennes firma, i staaaan, xD höhö,
Men asså då måste jag åka till stan varje morgon och leta kunder på datan, ge kaffe till säljarna.. typ.
Men jag vet inte, skulle jag kunna jobba lite ?
Men.. Jag tror att jag ska ta jobebt, för asså, jag får ju faaan PENGAR.
Hahah, dryga jävel, (aa)
Nejj men, FUCK vad roligt, ;D
Och sen har jag snackat med Pernilla och frågat om hon vill till grönan nu på lördag nästa vecka..
Skulle kunna ragga lite killar samtidigt, vi är ju sjuuukt snygga båda två, (a)
Hahha, inte jag då, men Pernilla, <3
Tänkte lägga mig nu, måste typ till Sollentuna sjukt tidigt för att kolla på Danis och Elsas dansuppvisning, som jag inte ens har biljetter till..
Men det kmr fixa sig, :)
Om jag inte får biljetter kan jag ju stå utanför och vänta på dom med 2 rosor, (a)
Visst är jag lite gullig ?

Kommentarer
Postat av: Jojo

Jag vill sommarjobba O.o vafan :'( och du är ALLTID gullig!

2008-05-22 @ 21:55:03
URL: http://RedbullQueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback