Dance

Haha, vaknade kl 10 idag, och åt frukost, Dani hade smsat mig om att jag skulle köpa biljetten igår, och att uppvisningen börjar kl halv 1. Så jag ringer runt och får skjuts till Sollentuna av min faar. Han tar ut lite money, ( 500 ) Och lämnar mig vid Rudbeck. Går in, ser Dani och köper en biljett för 40 kr, ( Lite onödigt med 500 lappen, ) Ställer mig i kö och träffar Linnéa, från min dans. Står där och väntar med henne och snakcar om allt typ. Sen går vi in och showen börjar med att Showgruppen dansar. Tyvär ingen bild eller film, för det är ingen GIF elr JPG fil, -.-
Sen små balettungar. Sen kmr ngn breakdansgrupp, och sen massa andra ungar.
Sen kmr Daniella och dansar tangoo, :D ( Har tyvärr ingen film på det, :'/ ) Sen blev det paus och jag fick följa med till logen, (aa)



Efter det var det massa danser av Daniella och Elsa, men det är bara på FILM ! Om ni vills e deras 4 Minutes är det bara att leta efter 4 Minutes Aktiv Ungdom typ, ;)
Sen tog mitt batteri på min kamera slut, -.- Men jag hann ta en sista bild på alla som hade dansat,



Hahha, vackert, vackert.. :) Men dagens outfit då ;



Syrrans skinnjacka, som numera är min, ( Moahhaha )
Jeans från Bik Bok, för 100 år sen
Linne från HM
Kofta från Adidas Store
Palestina Sjal från Punkt Shop

Nu ska jag chatta och kolla på tv, hade bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0