bajs.

Nehe.
Då blire ABSOLUT INGEN Moshpit Open, :'/
Jag som hade tänkt på hur många emo killar jag skulle träffa.
Och musiken såklart.. (aa)
Men nejj, då får jag vara med min kära syster och bo i typ Nacka.
Hellre det än att åka på kryssning med farsan till Tallinn.

Men idag började vi som sagt klockan halv 11, fatta att jag kom försent till det..
Men jag tänker inte bry mig, för Elsa och Dani kom 20 minuter försent och jag bara 4, (aa)
Allt gick bra, förutom att sen klockan 3 så ahde ingen av oss pengar, så jag och Dani ringde runt och frågade lite, men ingen hade..
Så vi gick hem till mig för att leta efter lite mooneey, och såklart hittar man ju 70 spänn i ngn låda. :D
Dani och hennes lillasyrra fick 20 var, och jag 30, (aa) Men sen lura Dani till sig 5 kr, och jag sålde en liiiten påse Bilar till Dimme för 5 kr, :D Har fortfarande 10 kr kvar..
Men det bästa på hela dagen var nog Musikalen.
HERREJÖSSES.
Ett av det roligaste jag vart med om.
Leo var BÄST;
Med sina byxor upp till armhålorna och tröjan instoppad, ( Som avr en poliströja ) Och slickad mittbena och otroligt töntiga glasögon. Och så lirade han bas. x3
Kan lägga in en video på något som var HYSTERISKT.
En kille körde Björn Gustafssons Carina Berg, fast med sina egna ord här och där. Den hette typ, Erik Holmberg eller ngt.. En mening från låten ;
" Du är.. Hej och skeppohoj, du är Pokémón Boy.."
Hahha, och så såg han faktiskt ut som Björn, xD ROLIG VAR DU.
Hände lite annat där som oxå var roligt, men Frida filmade allt, så jag kan lägga upp alla filmer någon dag. :)
Nu är det dags att äta känner jag, undra vad det blir, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0