Skolavslutningsklädsel

Har packat som en galning, vill bara packa mer och mer nu när man har kommit igång, ;p

Skulle ju visa klänningarna som min mamma visade mig idag.
Den första var en vit klänning med gråa mönster. Jätte söt, min favorit, för jag såg så smal ut i den, (a)




Den andra var en vit klänning med rösa blommor på, jätte gullig, men den var lite underlig..



Vad tycker ni? Ska nog inte välja än, kan ju gå till lite olika butiker och så, men jag har ju bara tisdag på mig.. Huuh. Hur ska jag hinna allt? :/

Meen, nu ska jag packa vidare, och kolla på I Robot. ;) As bra, sitter och glor som Monica Svemar, vår sega extra lärare. Hihi, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0