Shoppa

Wihu, jag är ensam hemma! Mamma är på bröllop och kommer hem först imorgon. ;D
Gick till Stinsen och letade efter den perfekta bikinin. Hittade den såklart i Gina Tricot.
Den är vit och ljusbrun- randig med svarta snören. Älskar den, :)
Sen ville jag ha ett par shorts, men det fanns inte så mycket i Gina. Så jag gick runt i Bik Bok, Carlings, H&M, KappAhl och Lindex. I Lindex hittade jag byxor för 30 kr. Nej, jag driver inte, 30 kronor. Så jag avr tvungen att köpa dom, hihi.
Sen köpte jag en 1½ liters sockerdricka och gick hemåt.
Nu har jag klippt mina byxor så att de är shorts, haha. Inte så snygga, men vem fan bryr sig? ;)

Nu ska jag sitta vid datan och sen kanske steka i solen. Puss!♥

Kommentarer
Postat av: dani

wannabe mig ?

hahahah §

2008-06-08 @ 16:56:08
URL: http://daniejaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0