Ojsan

Haha, är väl lite efter med det där om att flytta bloggen skit. Hihi, kunde inte logga in på hela dagen.

Var i alla fall i kungsan idag, och gissa vem jag såg på centralen? Evvo. ^^
Men jaja, satt där i typ 2 timmar och stekte med mamma och gudmor. Sen orkade jag inte och drog för att kolla på bikinisar. Men såklart så stängde ju allt då, så jag åkte hem.
Köpte en stoor choklad på Pressbyrån och sen fick jag vänta i 15 minuter för att tåget skulle komma. Då avr det helt kaos. En MAN flirtade med mig, några kunde inte gå av på sin station utan fick gå av på nästa. Jag fick i alla fall gå av på min. :s
Har smsat mycket med Moa, hon är så gullig, :) Vi ska typ träffas snart, ska få träffa några killar samtidigt.. ( HIHI )

Alla var så tråkiga idag, ingen ville följa med till grönan, fast det kanske var bäst så, för det var visst as mycket köer där.

Nu ska jag steka i solen om jag orkar, annars sitter jag väl framför datan eller tv:n. Det är bara sån jag är, ;)
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: t

men hahaha evvo e inte känd, ser henne varenda daag!

2008-06-16 @ 10:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0