Just another day

Har inte hunnit skriva i bloggen på ganska länge, men det är bara för att jag har packat ner nästan hela mitt rum. Så på söndag kommer vi att sätta ner datan i en flyttlåda.. Jag hade trott att vi skulle få internet direkt och så, men nej. Lasses chef eller någon har typ screwat upp allt med vårt bredband att vi kommer inte få internet på över en månad typ, :o Men, jag kommer vara i Finland då. TUR att Mormor och Morfar har skaffat dator säger jag bara. Men innan jag inte kan skriva på bloggen kan jag skriva hos Dani. x) Mohahaha... Hon åker den 19 till Frankrike, och jag åker den 17. Så det är chill.


Usch, konstig dag. Har inte kunnat se så bra i det här vädret, för soligt. Hihi, i skolan var det tråååk, men jag ligger ganska mycket efter kan jag säga. Skrev om Brasilien, Sengångaren OCH Jaguaren idag. Beröm mig.

Vi slutade 20 minuter tidigare, så jag gick hem. Läste en liten stund i solen sen gick jag in och skrev om Jaguaren på datan. Sen ringde Dani och sa att jag skulle till skolan. Så sure, jag gick dit. Hennes lillasyrra hade klassfest. Men det var bara i 2 timmar. HOST. Från klockan 5 till 7. De spelade brännboll och åt korv med bröd. Jag med, (a)
Men här hemma så hade mamma köpt en sallad till mig, så jag tror jag ska äta den nu, är fortfarande sjukt hungrig.

Jippie, min underbara Jennifer läser min blogg, tihi! :D Jag läser din blogg också ska du veta, ;)
Och jag visste förfaan inte att du hade färgat ditt hår helsvart.. Jag ligger efter med alla nyheter.. -.-

Menmen, nu ska det packas mera och göra läxorna.. Töhöhöh, kanske bara lite. Pusspuss, :)♥

Kommentarer
Postat av: Jojo

Haha ska typ färga lite rosa eller grönt på lovet :D

2008-06-05 @ 17:04:25
URL: http://redbullqueen.blogg.se
Postat av: jojo

cp.. jag skrev längre O.o klart jag läser din blogg!

2008-06-05 @ 17:05:28
URL: http://redbullqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0