Die another day please

Haha, vill dö, men inte riktigt nu.
Först, så hade jag skickat hela mitt Amerika projekt till min användare här i skolan, men då var det för mycket filer, så det hade inte gått fram. På rasten så fick jag då gå hem och skicka om på nytt, så nu är det här, men jag vet fan inte hur jag ska kunna skriva ut det. Det ska ju vara klart idag, fast man har lite tid på tisdag och på måndag.
Menmen, B och C har nu tittat på någon film som heter Kidnappad och är helt cp. Daniella somnade t o m. Hihi.

Har fortfarande inte packat klart. Börjar bli ont om tid, fast jag har rensat upp nästan hela mitt skrivbord, :D
 Wihoo!

Nu tror jag att jag ska logga in på pea och sen försöka skriva ut alla papprena.. (a)

Imorrn är det grönan ( once again ) och Sveriges nationaldag! :D Jippie, haha, puss :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0