Bloggläsare

Hoho, jag har nu haft 6 stycken unika läsare dom närmaste 4 dagarna, ;p Hihi, tack till er, men kan ni inte skriva en liten kommentar så jag vet VEM som läser det här? (a)

Nu är det iaf så, att jag hade aaas kul på badberget och hos Daniella. Det var stekhett ute, och jag brände mig faktiskt lite, fast jag hade ingen bikini, jag hade en tröja som egentligen är Danis, (a) Så nu har jag världens största ränder vid armarna och vid tröjlinningen. Men det är chill, det går ju bort förr eller senare. Och jag ska ju sola mera, ( MED BIKINI! )

Har massvis med fina bilder, men jag orkar bara inte lägga upp dom! Latmask, jag vet.

Skickade oxå några bilder från grönan till min mobil från Sannas igår, alla bilderna med CLOWNEN! Hihi, ser inte klok ut, men tänkte ändå lägga upp dom senare. När jag orkar, dvs.

Idag kollade jag, Dani och Stina på Zodiac. Den var ganska bra, fast det hände inget i den typ, det var det negativa. :)

Nu ska jag faktiskt rensa mina böcker inför flytten. Måste ju göra det nån gång. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Jojo

Jag läser din blogg älsk!

2008-06-01 @ 20:44:24
URL: http://RedbullQueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback