Bilder

Nu har jag rensat upp hela min mobil från bilder, så här har ni;




Jag hade lite roligt. ( Notera minen på svartvita )
T- shirt från typ Venezuela, med en mupp som spelar trummor.
Shorts, ursprungligen byxor från Lindex.
Solisar vet inte, hittade dom när jag städade, (a)











1, Daniella som sitter i en buss trorja.
2, Daniella och Clara blottar sina magar på gympan, :o
3, Tiger / Molly ca 1 vecka gammal.
4, Tiger / Molly 4-5 vekcor gammal.
5, Hon e såå söööt,
6, Imo / Baghera ville ner i vattenkannan.
7, Jaa, visst kom hon i.
8, Verkar lite överraskad.
9, Fjärdlång!

Hihi, säkert det sista inlägget innan vi flyttar! Kanske skriver när jag är i Finland, eller om jag är hos Daniella / Clara. Men om inte, så har jag INTE dissat bloggen, internet e paj.
PUUUUUSS! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0