Vilken lördag!

Hejhej! Efter att jag skrivit senast så beslutade jag och Nina att vi skulle på bio, vi såg Madagaskar, och jag lovar, en riktigt rolig film är det! Efter det så tog vi bussen till stationen, och sen så sov det en kvinna på busshållsplatsen.. Vi ville inte väcka henne, men vi kunde inte se tabellen, så vi bad en busschaufför väcka henne. Och då börjar hon babbla om att hon har epilepsi, att hon är sjuk, behöver en ambulans... Så jag ringde 112, bad om en ambulans och efter 25 minuter kom den, vi väntade såklart på att den skulle komma. Under tiden bad hon oss hela tiden om hjälp att tända en cigarett, hostade som satan och vid ett tillfälle andades hon jätte tungt och det såg ut som om hon skulle dö. Jag var helt ärligt sjukt rädd!
Efter det fick vi skjuts hem till mig av Ninas mamma och sen kom Sanna. Och efter det har vi bara suttit hemma hos mig och snackat skit. Haha, nej, men vi ville ha en massa folk hit, men dom kunde inte! Och sen var vi så satans hungriga att vi gick till macken och köpte barnmat.. Och killen trodde typ att vi var oseriösa eller nåt, hah!
Vid 12 drog Nina hem, och Sannapyttipanna ska sova här, hahahahhaha, asså vi har så jäkla kul! :D


There Sanna Tha Best is!


BAJS & KISS

Kommentarer
Postat av: ANONYM

fuul lääääähn du är !

2008-12-08 @ 17:30:51
Postat av: ANONYM

fuul lääääähn du är !

2008-12-08 @ 17:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0