Sneakypeaky

Hehehhehehehehe... Jag gick inte på dansen, så busig jag är! Istället gick jag till Nina, höhö. Och ( försökte ) kolla på Barnhemmet. Men hennes spelare funkade inte i vardagsrummet så vi gick till hennes rum. Fy fan vad äcklig den var! Mer äcklig än läskig faktiskt. Ibland hoppade alla vi 4 till, ( Elsa, Dani, Nina & jaaaaaag! ) men vafan, ensamma hemma liksom..?
Efter filmen flumma vi runt, och sen badade vi i Ninas underbara pool.. Och tog massa bilder, haha! Jag = tjockis. Nu vet jag varför jag inte vill bada...
Sen skjutsade Elsas pappa mig hem och nu sitter jag här och slöar. Jag känner på mig att jag kommer drömma om påhittade små barn. Eller rättare sagt - döda. :s

Men jaja, imorrn ska jag vara med Pernilla och kolla på bio. :) Beror helt på hur vi känner, en komedi eller typ, drama..? :p


Still love it. Och ja, jag hade oranget hår.

Måste sova, tidig väckning imorrn, eller.. Jaa, klockan 11.. :) Kisses!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men snälla någon! xD

Barnhemmet är inte läskig xD jag såg den på bio (: <333

2008-12-09 @ 23:09:30
Postat av: Emma

Men vadååå... Vi var ensamma hemma! Och sen skrämde vi upp varandra, hahaha.. :) Fast nu i efterhand är den ju inte läskig när jag tänker..(a) hahaha

<333333

2008-12-11 @ 22:17:06
URL: http://ttokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0