Rubriker är tröttsamma

Något som jag nästan alltid inte orkar skriva är rubriken! Ibland bara kommer dom och ibland måste man sitta i en halvtimme innan man kommer på något. Det gjorde jag nu.
Annars har dagen vart mulgrå. Men det betyder inte att dagen varit tråkig, nejnej! Tvärtom! Hade det sjukt kul med tjejerna idag på håltimmen haha! Och sen bara åka till Edsberg? Hahaha, vi e sjuka i huvet känner jaag... ;)

Guess what? Känner mig som ett smaaarthuve! Har pluggat nästan hela kvällen hos Dani, gick oväntat bra. Och Musikprovet idag gick sjuuuuuukt bra. Inte alls svårt :)



Gud vad jag fortfarande älskar den här bilden. Puss sötnosar! <3

Nej men nu orkar jag inte med detta, Nina flummunge har typ 100 besökare varje dag! Haha, och hon bloggar om EMD och hennes liv, vilket frånsett från mitt liv faktiskt är intressant, haha :) Och nu har jag gjort hennes header, hon ville ha den jag gjorde sen. Schnyggt va? ;) Haha, jaja. Puss på söta ungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0