Problem!

Nu är det inte internetproblem eller så, nej. Det handlar om imorgon.. Vi tjejer ska ju shoppa lite julklappar imorrn och nu är det så att jag har visst dans imorrn! Vilket jag absoluuut kommer att sluta på efter den här terminen! It suuucks!
Men nu så skriver dom inte upp den där jävla tiden! Så jag vet inte när jag måste dra från stan... Bajsskit. Men den börjar inte innan 6, så det är ju chill. Iallafall lite..?

Idag var det avslutning med seglingen, ruligtruligt! Fast det hände nog inte så mycket.. Fick min hämnd på Johannes, Viktor och Christoffer... Muhhaha... Fattar gör ni som läser ett inlägg som heter nåt med ett äppelskrutt. Haha!





Nu blev det värsta close-up på mig, men det bjuder jag på, haha...

Nu ska jag sova, & grubbla till imorrn..
Juste! Provet gick bra! :D Fast jag vet att jag kommer få åtminstone 1 fel, men jag skyller på läraren, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0