Läppglans..?

Ehm, ja.
Mitt läppglans är riktigt populärt bland killarna i sjuan.
Dom sniffar liksom på det, och tycker att det luktar gott. Underligt tycker jag, för jag tycker det luktar lite konstigt. Inte äckligt, konstigt. Lite sådär vattenmelonigt.
Och när dom sniffar på det håller dom läppglanset preciiis under näsan. How nice is that? -.-
Nu funderar jag fan på att köpa ett läppglans till dom. Undrar vad deras mammor skulle säga... (a)

Nog om det. Jag läste en liten serie/bok nyss om några personer som gjorde uttagningar till en dramaskola med både teater, dans och sång. Jag läste ut den på en halvtimme. Egentligen skulle det väl ha tagit sisådär en timme. Och sen satt jag där och dröömde..
 Hur kul det skulle inte vara att gå på en sån skola..?! :D


EMD, för ett tag sen. En bild till Nina helt enkelt :)
( Har inga andra bilder som jag orkar lägga upp )



Blev ett inlägg om lite olika grejjer... Hehe! Men idag ska jag vara uppe lite längre än vanligt, JAG HAR SOVMORGON!!! :D:D:D
Godnaaaatt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mohuhuhuhu :D



jag är sjuk :(



men bilden får mig o må liiite bättre :D

puss o tack !

2008-12-17 @ 22:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0