Trött

Yes, idag vaknade jag klockan ett tack vare Frida, haha, skulle nog sovit vidare om hon inte ringt, :s Tack ashole, :) ♥

Åt frukost, typ snooza i soffan och har kollat på Disney Channel & Kanal 5 heeela dagen. Dom bästa programmen jag kollat på hittills är;

Eli Stone
Gossip Girl
Musikvideon Rock On på DC. (aa)
Brandy och Herr Morris.. -.-

Hehe, yees, ska väl ta och ladda upp några bilder ikväll då, orkar inte nuu, :( Jag är så himla trött, vet inte varför.
Och så är jag sjuuukt sur på mitt hår.  Bajs.

Känner bara för att köpa en peruk eller något. :(
Asså jag är seriös, för jag tappar hår och jag hoppas det inte är någon sån där sjukdom några kan få. Usch, har verkligen jätte tunt hår. :( Men det kan ju också bero på att jag färgar och så, men jag ska sluta, bara en gång till så att jag får mitt blonda hår tillbaka. :(

Aja, ska kolla på Greeks nu eller vad det hette, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0