Sorry

Hehe, nääej, jag har inte skrivit på länge. Men jag har bara inte orkat. (a) Aja, de två senaste dagarna har gått finfint. Idag var det typ "bråk" på hörnet, fyfan vad jag hatar dom. Dom kanske stänger ner hela jäkla grejjen. :(

Iförrigår hade mami ringt till Aktiv Ungdom och frågat vem hon skulle snacka med om hon ville anmäla sitt barn till dans. Och då kunde dom typ ite koppla henne, och då börja hon snacka om att jag dansat i typ 6 år och är ksit bra och laaalaa.. Och då igår hade den där tjejen ringt dårå. Hehe, mamma hade typ inte ens sagt nåt, utan kvinnan satte bara till mig i showgruppen. Hehe, egentligen skulle man vart på auditon för en vecka sen, och jag kom in utan att ens ha varit med där. :s

Aja, tack för det. :)

Tänkte göra om min blogg. It's so damn ugly!

Sen tänkte jag kolla på Ryan Higa! Länge sen, Dani hade sett den nyaste haha, typ parodi på låten "Oh my damn, this is my jam! " vet inte vad den heter fan! Haha

Såå, jaa, uppdaterar sen när jag har gjort allt, ;p ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0