Shopping :)

Tjeeeenaaaa, haha, igår var jag med Dani somsagt, men vi gick hem till mig och kolalde på Spiderwick! :o Skit bra asså, har sett den förut, men fortfarande lika bra. Och Dani blev inte lite rädd heller sötnos, haha.

Idag vaknade jag 10, Dani ringde, vi kunde inte göra något alla vi 4, jaha, okej, då kan vi ju bara vara 3, det är lungt. :)

Jag smsade med Nina och Sanna lite, åt frukost, - varma mackoor, ååå, ÄLSKA!
Sen ringde Sanna och sa att vi skulle mötas utanför donken klockan kvart över 12, hehe, klockan var kvart i. Haha, var snabb som satan, klädde mig och sminkade mig på 5 minuter, haha. Snackade lite med mamma innan jag gick, hon är borta till på måndag, :(
Hehe, jaja, sen gick jag till donken och väntade en liten stund, sen kom dom och vi satte oss och drack vatten på donken och snackade om imorrn. I'm so exited! :D Haha, sen gick vi till Stinsen för att köpa något till *****. Ni får veta imorrn honeys ;)
Sen köpte vi godis, jag köpte någon konstig sprayflaska som är skitgod. Haha, Sannas drooog. :p
Sen gick vi till Nina och hennes Zoogin är sjuuuukt sööt, gillar den hunden jätte mycket! :D
Sen ringde pappa och ville shoppa, yeey! Haha, så jag gick till Konsum och blev hämtad. Först gick vi till Eurosko och kollade på stövlar, hittade ett par, skitsnygga, 995 spänn, hehe tänkte jag, men jag fick dom ändå. *happyface*
Sen gick vi runt, till HM, och så.. Sen gick vi till Gina Tricot. Det är min himmel alltså. Där hittade jag 3 koftor, 1 linne, strumpor ( alltid bra att ha! ) och sen 1 skärp. Skit nöjd.

Sen orkade pappa inte mer, hahah, så han körde hem mig och sa att jag närsomhelst kan ringa honom om jag behöver något. :) Thank You.

Nu är jag attans jätte hungrig. Hm. Ska nog ta och gå ner för att äta något. ;) Puss

Juste, sorry Dani, ni är väl inte själsfränder då, ;p Hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0