Shit

Jaha, jaa, dirket efter att jag skrivit inlägget lägger datan av. -.- Jaha liksom. Men jaja, gjorde väl inte så mycket, handlade med Lasse, lämnade in min kamera till Elgiganten ( Den gick ju sönder ) och sen bara chillade vid teven. :)

Nästa dag var jag med Frida och typ jonglerade och tog kort, xD Haha, mest satt vi och garva. Sen ropar Lasse att vi ska åka till landet om 30 minuter, jag ba.. Eeh, Frida, du måste hjälpa mig att packa, :D Haha, så vi packa as snabbt, sen gick vi ut och Frida gick hem och Lasse och jag körde Ferrarin ( Nercabbat höhö ) till landet. Gick skitbra, det var jätte bra väder där och så. Där var redan Cissi, Johan, Elias och lilla Linn. Efter ett tag kom också Fredde och Malin som hade kört vilse, haha. Åt middag, sen ville Elias åka i sin båt. Haha, så vi skickar ner honom i ån och tar lite kort. Sen ville han upp, sen i den andra båten, så Johan sätter ner honom där, sen så skulle han göra något med motorn, då glider han ner i vattnet, haha! Så börjar Elias asgarva och ba; Haha, du är farbror Melker! Naaw, xD Så vi går upp igen, och jag och Elias busar och sen somnar han. Själv somna jag väl 3. :)

På lördag väcktes man ju av Elias som vill busa med Morfar, haha. Så jag vaknar också. Sen åker vi med båten till en ö och äter lunch. Sen åker vi bort därifrån och tar fram ringen och vattenskidorna, :o Haha, jag ville inte åka skidorna, men ringen åkte jag, :D
Johan ramla i igen, -.- Och jag hann ta kort, MOHAHAH! ;p

Sen börjar det ösregna och vi äter middag. Sen funkar inte boxen tack vare åskan. :( Men jaja, jag och Elias kolalde på Beethoven då. :)

Idag vaknade jag halv 10 och kollad epå Disney Channel med Elias. Hihi. Åkte hemåt sen, fick ett sms från Elgiganten att kameran inte kunde repareras. -.- Men att jag skulle få pengarna tillbaka eller välja en ny kamera. :) Så jag gjorde det, men det var mest säljaren som valde, men han valde i alla fall rätt, för den här ÄGER! Mycket bättre än den förra, :)


Nu ska jag terra Dani som ä'r skit dum mot mig, ;p Haha, hon låter mig snacka med hennes kusins kille som e helt wacko. :s Jaja, hare bra!

Kommentarer
Postat av: Frida ^^

hahaha jag e sääämst på att jonglera o.o XDD <33333333333

2008-08-15 @ 17:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0