Sent

Haha, skoldagen gick bra faktiskt, x såg mig, men kände nog inte igen mig hihi! Jag har hamnat i värsta nördklassen, haha, platserna suger, och så, men lärarna är helt okej. Min mentor heter Sara och är skit snäll, :D Haha, fick snacka med henne först av alla bara för att jag heter Andersson, mohhaha.

Aja, en kille typ fastna i ett skåp, haha! Han ville se om han kunde sitta i skåpet och det kunde han, så hans kompisar stängde skåpet och sen låste dom, -.- Och dom visste inte koden. Så vaktmästaren fick komma och hjälpa haha!

Aja, ingen dagens nu, är skit trött, ( haha, undrar varför? ) har vart med Dani hela dagen och hon är ju typ skit hyper, precis som hennes hund Stella, haha!

Men jaja, fick ju som sagt inget brev, det fick den andra Emma Andersson, hon fick både mitt och hennes. -.- Så jag har allt med mig som vi bode haft med oss idag. :) Lås också, haha, den har jag pimpat! Haha! Men aja, skriver på morgonen. :) Puss och Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0