Scary

Jaaa, sov över hos Dani som man kanske räknat ut, för annars skulle jag skriva, haha.

Kom hem för kanske två timmar sen och hittar tre araber som målar mitt hus. Hmm, okej. Och då har dom tejpat fast dörren så jag kunde inte komma in, men dom var snälla och öppnade dörren åt mig, hihi. Var riktigt rädd att dom skulle storma in i huset för att fråga efter vatten eller något, men jag tror dom gått nu.. :)

Igår kollade jag och Dani på The Love Guru. Den sög balle. Jag avråder alla som vill kolla på den att inte göra det, det är slöseri med pengar. Den var så himla långtråkig att vi bytte film. -.- Kolla inte på den.
Vi bytte till Jiddra inte med Zohan, den är myyyycket bättre, haha, skit skön film, vi skulle säkert asgarvat, men vi var så jäkla trötta att båda somnade och sen vakna och ba; Vaaa, är filmen slut? :o Haha, men den ska ni absolut se, :)

Juste, om jag kommer ihåg rätt så fyller en viss sötnos år idag, hihi..



Joe Jonas ofc, ;) Kolla vilken sexig bild jag hittade också, hoho, xD 19 år, Grattis :)

Nu ska jag kolla vad för jävla virus som min data har hittat, oh shiit, :s Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0