Oups

Haha! Jag har inte skrivit på aaas länge enligt mig själv haha. Igår sov jag hos Dani och kollade på Sex and The City riiktigt bra, den ska alla se, men inte dom minderåriga, hehe.. Myyyyyyycket sex i filmen asså.. Danis mamma var lite chockad om jag säger det så.. Hon kom in just när dom stönade som mest.. -.- Hehe..

Aja, Idag var vi på The Voice, WOOOOOOO! Skit kul asså, men innan det fick vi städa hela Danis hus för att hon ksulle kunna få 300 spänn. Så vi städade och sen cyklade vi as snabbt till Gina Tricot och köpte varsin väska, haha.Jag en ursöt liten röd rutig väska, och Dani en brun väska. :) Den var också söt, ;)

Sen åkte jag hem och duscha, sen direkt till Dani och platta hennes hår, sen var klockan typ halv 6, och vi hade sagt till varann att vi skulle vara där 6, -.- Aja, så vi tar bussen till Kista och sen tunnelbanan till Kungsträdgåården, :D Sen hittar vi inte Sofia eller Phipil eller Wizam. Hm. Så vi typ går runt och skriker och ringer och smsar dom, -.- Sen börjar det och vi tittar en liten stund, men vi orka inte så vi drog till Mcdonalds. (a) Jag tog en paj och en Chocolate Dream, muuums. Och Dani tar en McFeast Meny. Sen e vi vääärsta VIP och fick gå ner, *COOOL*
Haha, sen drog vi tillbaka mätta och belåtna, så vi trängde oss ett litet tag, sen kom det typ någon, kommer inte ihåg vem, sen kooom, tadatataaaa; Colby O'Donis, Danis nya kärlek! :D Min med för att vara ärlig, (a) Sen kom någon annan.. Kommer inte ihåg alla, (a) Sen när Flo Rida kom så dog ju alla typ, HAN STRIPPA. Först koftan, sen tröjan, och sen hällde han vatten på siiig! Och det värsta var att min kamera dog bara en minut innan han tog av sig tröjan. * DUMMA KAMERA*
Haha, sen typ springer vi bort därifrån och då hör vi typ nån som ropar Dani. Så Dani blir skit rädd, för det har hänt att nån har "ropat" på henne i Stinsen.. -.- Men det avr visst Wizam, så vi gick med honom och hans kusin till Sofia och sen så hälsade vi på alla och snacka, sen drog vi hem.
På stationen träffa vi Elsa, igen.. -.-

OCH JUSTE! Vi såg 2 blattar med ljusblå ögon, :o En hade isblå, den andra bara blåå, ååååh, *DREGLAAAA* Haha..

Sätter in bilder imorrn, min kamera la ju av. -.-

Skriver innan jag lägger mig, :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0