NRJ in thaa paark

Tja alla glada!
Jag är suuuuuuper glad! Gissa varför?!
JAG TRÄFFA LAZEE MOTHERFUUCKERS!

Haha, jag gjorde det faktiskt, och han var as snäll! Tack ni som fixade det!


Jag, Nina, Lazee och Dani - Jäkligt glada +, ignorera min mun..

Hehe, joo, det var roligt där, men det är hemsk när man tänker på att tjejer blir misshandlade och våldtagna där. Vi såg flera stycken som satt på marken och grät och darrade. Tänk om det skulle vart någon av oss liksom? Usch.

Hehe, jaa, finns väl inte så mycket att säga om kvällen.. Det dansades, sjöngs och knuffades och hoppades och annat skit.

Hann också träffa söta Moa! :)



Roligt vare ju på hemvägen, haha! När man satt på tåget och 7 stycken 16-17 åringar, lite sådär halvfulla och trötta börjar skämta med varran och sen när man försöker dölja sitt garv så säger en av dom;

Kille 1 - Aah, asså shit, kolla tjejen, hon försöker dölja sitt skratt, asså det är okej, du får skratta!
Kille 2 - Jaa, asså, ett gott skratt förlänger livet! HAHAHAHHAHA!
Kille 1 - Exaakt!

*GARV* Haha, och sen så börjar vi typ snacka och dom gissar att vi e 95:or.. Haha. Sen så ville jag inte gå av vid Häggvik för dom skulle till Upplands Väsby, så jag gick av vid Sollentuna och sen gick jag, Dani, Nina och Danis mamma och lillasyster till Konsum för att lämna av Nina och sen mötte mami mig. :)

Jaa, nu ska det väl kollas på tv. När jag tänker efter har jag inte gjort det pålänge.. :o Haha, sen ska jag sova, är sjukt trött. Imorrn drar typ mami och Lasse och kolla rpå någon bekant som typ gör något. Kommer inte ihåg. Men imorrn kan jag nog sätta in ett inlägg jag skrev för lääänge sen från Word. Haha, om typ en dag i sommras, rolig dag asså, ;p

Aja, puss och godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0