Nacka

Jaha, typ en halvtimme efter att vi kommit till Dani ringer mamma och säger att Annica ska komma och hämta sin bil, och att det kanske vore bra om jag sovde hos henne i Nacka för att sen imorrnon åka med henne till jobbet där jag ska sommarjobba lite. -.- Så jag cyklade hem och packade lite snabbt, sen kom Annica och PG och vi körde hit. Det var mörka moln och det var lite kallt, men solen sken lite, så jag tog ett lååångt dopp i deras pool. (a) Det var 24 grader typ.

Sen åt vi varma mackor och drack te tills Dani ringer och typ skriker i telefonen, jag trodde typ att Stella hade blivit påkörd eller något. Det visade sig att hennes pappa hade köpt en cykel på tradera och att familjen med cykeln hade kommit dit. Det var 7 barn ( I våran ålder ) och mamman och pappan. Och Dani och hennes lillasyster & kompisar var typ hysteriska. -.-
Haha, sen har hon ringt några gånger, men dom har åkt nu, haha.

Imorrn ska jag upp 20 i 7, för att sen åka kvart över,  haha, lite olika tider, amn har ju vant sig vid att vakna 2 eller 1, ;p

Haha, aja, ska väl bara kolla runt lite på pea eller ngt, sen är det dags att soova, :)


Puss & nyp i skjärten! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0