Jippie!

Tjenaa, jag typ sprang som en galning till stinsen och sen snabbt upp till Gina, och sen är det ju 29 & 15 kronor på det mesta så jag fick rådamp och gick igenom allt! Haha, Dani köpte en jätte fin tubkjol för 29 kr, och sen stack hon och Stina till en annan affär medans jag gick igenom heela affären efter någor billigt, (a) Och visst hittade jag mycket, ;p

2 sjalar, en rosa & en gul 80 & 15 kr
2 linnen, en grön & en vit & rosa randig 99 & 29 kr
1 skärp, lila 60 kr

Väldigt kul tycker jag, hade i alla fall kul, ;p
Sen kom Stina och Dani tillbaka och vi gick till Glitter. Haha, asså vi provade alla smycken och typ garva as högt så kassörskan blev skitsur, haha!
Sen gick vi till Salt och gick runt där. Då spelade Ella Elle' La med Kate Ryan och då statte sig jag och Dani utanför för att Stina provade skor. Då slutar låten och gissa vilken låt som kommer då?! Haha, verkligen inte den låt som man kan tänka sig, nämnligen...

DON'T JUMP MED TOKIO HOTEL!
Haha, jag och Dani dog, av garv, av förvåning och av att den ens spelades. Haha, jag tycker fortfarande den är skit bra, en av dom bästa låtar jag hört faktiskt, går verkligen in i hjärtat på en. :) Men lite roligt att den kom just då, haha, så vi satt där och sjöng hela låten tillsammans.

Sen gick vi ner och börja snacka om att vi sett en artikel om Sollentunas bästa och sämsta skolor. Så vi köpte en Expressen.. -.- Och sen läste vi att Sofielund har 220 poäng eller något, och att vi hade gått upp 0,8 % !!! Woohoo! -.-

Sen kommer Clara och vi typ leker diskreta med tidningen, haha. Sen ser vi Mulle och några andra, haha, så vi följde efter dom tills vi ser att dom ser oss, haha, och jag lekte diskret just då, haha, fyfan vad jag garva, och Dani hade lekt James Bond typ! Haha, en vanlig dag i Stinsen med gänget liksom, ;p

Sen så typ gick vi runt lite, och sen gick vi hem till Dani, Stina & Dani cyklade och jag & Clara gick. Så ser vi att Mulle sitter i ett träd precis utanför Dani. -.- Så vi drar därifrån för vi ville inte att dom skulle komma in. Så vi går till Clara och hennes alla katter. :) Sen kollar vi på Nikelodeon och sen försvinner Clara och vi sitter kvar och kollar på tv. Haha, efter ett tag drar vi ändå, för hon åt. (a) Så jag hämtade min cykel hos Dani coh cyklade hem. Där åt vi och sen har jag kollat på tv och suttit vid datan. Har faktiskt fixat till min kamera, men då tar ju batteriet slut så bilderna kan inte överföras. -.- Men några fick jag, men inte dom nyaste. :(

Ska sätta in dagens outfit när batteriet har laddats, :) Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0