Hellu

Tjena, idag har det gått bra, haha, vi fick inte pimpa våra agendor idag, vi ska göra det imorgon.. -.- Men jag & Dani gjorde det i alla fall. Skrev ut 4 papper igår, och det räckte ändå inte. Så jag ska skriva ut ett till papper.
Och så ska jag skriva ett brev till min mentor. Gud, jag vet inte ens om jag ska skriva på datan eller för hand? Får fråga Dani, (a)

Men, min agenda är sjuuuukt fin. :D Framsidan och hälften av baksidan är klar. Riktigt nöjd. Och två bilder på JB klämde jag in också. :D Roligtroligt..

Efter skolan ösregnade det så jag och Dani sprnag till sexorna för att avra med Clarii, Haha, så alla vi tre gick till Dani när det slutat regna. Där hade vi det lite roligt och letade bilder till agendorna. Haha, sen blev jag hungrig så jag cyklade hem.

Nu har mami & Lasse kokat kräftor.. Jag hatar att se när man kokar kräftor, :o Och jag hatar att ÄTA kräftor. Jag är nog väldigt konstig, de flesta äter väl kräftor. Men jag äter inget från havet, inget fisk, inga räkor, musslor.. Whatever! Jag är en slags fiskoterian. Haha.

Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Hihi, ska väl ta och skriva det där brevet.. Suuuuck. Aja, skriver seen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0