Hellu

Tjenamors bloggen! Idag gick det bra, hann inte pimpa min agenda, -.- Ska göra den nu i helgen! :D

Jaja, var med Dani efter skolan, haha, har vart det hela veckan nu! Sen ringde Sanna oss båda på mobilen och fråga om vi ville till Stinsen, så vi gick dit och var med snorungarna. :) Sen drack jag lite Franks och blev helt galen.. Så vi busringde folk. Förlåt om vi utsatte dig för något. ;)

Sen drog vi alla hem till mig och gjorde typ en jävla saga med bilder, HAHA! Den sög, men jag kan sätta upp bilderna imorrn när jag har tid, ;p

Haha, sen så gick vi till busring.se eller något, och där så typ asgarva vi myyycket, sen ringde nån Nina, och alla trodde det var ett skämt;

N - Hallå?
Kille - Hej, det är Jocke.
N - Vem?
Kille - Från ***********.
N - Jaha!
Kille - Jaa, jag ville bara ringa och säga att du ** ***** ************ ** *** *******.



Haha, varför jag har gjort stjärnor är för att det är en hemlis. Ni får alla veta nästa söndag eller måndag. :) Det enda jag kan säga är att JAG DÖÖÖR! :D Fett glad för Ninuuus skull, <3

Yes, haha, åt med mami och Lasse, pommes med grillad kyckling, mums!

Haha, sen nu så ringde Dani och sa att jag skulle ringa Nina och Sanna för att fråga om vi skulle göra något som vi sa att vi kanske skulle göra. Så jag ringde inte för jag skrev ju det här, haha, så Dani ringde igen, och efter det ringde jag och Sanna var as trött så jag garva lite åt henne, haha!
Sen ringde jag Nainu som hade gäster men att dom skulle dra kl 9, så att vi kankse skulle kunna göra något då. Hoppas bara att Sanna blir pigg så hon också vill göra något, :D Hihi, kanske kolla på någon film eller något?

Pch juste! Min kära syster Nicco ringde och sa att jag, papi och hon skulle dra och shoppa på söndag! Yes! Äntligen får jag mina koftor och skor och väskor jag vill haa! :D Hehe, och Nicco har bäästa smaken i kläder så det är bra att hon följer med!

Jaja, nu ska jag lyssna på JB eller kolla på deras youtube konto.. *DROOL* Puss!



*UPDATE* Trodde att det roliga med tjejerna var NÄSTA vecka, men det är nu på söndag. Får se vad som händer med shoppingen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0