Heeej

Heeeeeeej, kunde inte skriva imorse, var något med bloggen. :s Jätte synd, för jag hade verkligen tid till det. :(

Första skoldagen var.. Jaa, den var hemsk. Men alla underbara människor gjorde den ju såklart underbar. :) Hehe, gympan gick bra, gud vilken dålig kondis man har när man skulle JOGGA runt banan på 8 minuter, blev trött efter halva! Menmen, vi lovade oss själa ( Jag, Dani och Nina! ) att typ börja jogga nu i höst. :) Kul

Slutade somsagt klockan halv 4, efter att ha gått på promenad på HEMKUNSKAPEN?! Aja, läraren var sjuk och dom hade inte förberett något. :( Sjukt ont i benen hade jag i alla fall.

Efter det följde jag med Dani till Husby för att hämta Stella. Sen åkte jag hem och har typ sovit/kolalt på DC sedan dess. Tänkte att jag kanske borde gå och lägga mig nu. ;p

Guuuuuuud vad jag älskar JB. Ser dom heeeelatiden på DC, blir så irriterad. På ett bra sätt då. Hehe...


Nu ska jag göra något.. vet inte vad. :p Typ sova eller något. Om ag inte lägger mig nu så blogga rjag imorrn! :) Puss & godnatt?

Kommentarer
Postat av: Frida ^^

hahah bara så du vet så kmr du säkert få gå fleeera promenader på hemkunskapen.. Chicchi (stavining?) tycker väldigt mycket om promenader >_<

o ni kmr typ aldrig få laga mat/baka o.o typ bara snacka kostcirkel, sovtimmar, se en sjukt dålig film och snacka om massa annan onödig skit ;o

haahahha det suger o.o

<3333333333333333333333333

2008-08-27 @ 20:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0