Haallo

Hejsan alla söta! Vaknade som sagt väldigt tidigt, men det är skönt nu att man inte missat den här roliga dagen, :) Min syrra är gaaalen, ;)

Haha, vi var på Ica för att köpa lunch, och hon ville ha nyponsoppa, men det fanns bara nyponsaft, så hon tänkte fråga killen bakom kyldörrarna om han hade något. Och jag hade en dörr öppen, och den andra var stängd, och då slår hon ju självklart i huvet i den dörren som är stängd! HAHA! Dumma syster, :)

Vilket jobbigt tangentbord, jag måste hela tiden kolla vad jag har skrivit.. Här går i alla fall jobbet jätte bra, har redan gjort oerhört mycket jobb, vilket jag är jätte stolt över, :D Den andra killen framför har inte gjort lika mycket som jag.. Hihi..

Nu har jag också lekt Alias med min syster, träffat mina bröder och druckit två koppar choklad, haha.


Vill bara tillägga attjag är jäääätte stolt över min syster som har sålt skit mycket! GRATTIS!


Mitt jobb är väldigt enkelt, jag ska dra ett namn från en hemsida till en annan och kolla om den är upptagen eller inte. Om den är ledig skriver jag upp den och om den inte är det skiter jag i det. ;)

Nu ska jag återgå till att sitta och dra och radera och stirra på skärmen, ;p Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0