Grupptryck

Jag är nog en såndär som faller lite lätt för grupptryck inom musiken. Förra året var det Tokio Hotel, för då var det populärt, men det är det ju fortfarande, lyssnar på dom och tycker dom är skit söta.
I år är det Jonas Brothers.
Suck.
Dom e så söta. Och kan deras låtar typ utantill. Ajaj, kommer väl sluta som TH, har skit mycket grejjer om dom och sen helt plötlsigt tycker man det är för mycket. :(
Hmm.
Jag blir bara så ledsen varje gång man ser någon av deras ansikten.
Att man vet att man aldrig kommer träffa dom.
Aldrig får lära känna dom söta små grejjerna.
:(
Snyft.
Men för deras minne tänker jag lägga upp några bilder, även om jag kanske blir ledsen.






















Och sen en bild på Nick, gullungen.





Okej, nu har jag fått stirra på dom tillräckligt. Skriver ett till inlägg sen. ♥

(känner mig lite lillgammal & skit, något e fel på mig!! :s)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0