Grönan

Hehe, okej, nu har jag faktiskt varit i Gröna Lund med Sanna, Nina, Dani och Stella, ( Ninas kusin ). Där var det Nickelodeon dagen, om ni visste det, hehe.. Jo, och Nina var med i en tävling om en träff med E.M.D. Så hon var med bland finalisterna, fick 2 gratis VIP åkband och sen 5 extra. Och ni kanske redan nu fattar?

NINA VANN EN DATE MED ERIK MATTHIAS OCH DANNY!


Såhär glad var Nina..

Hon blev uppropad på scenen av Matte och Erik för Danny var inte där, men det spelar ingen roll för hon kommer träffa dom en gång till. Dom ska åka gocart någon dag! EMD, Jocke ( Killen som ringt Nina för att säga att hon skulle vara vid Fritt Fall mellan 2 och 3. ) och ett filmteam kommer att hämta Nina från skolan, mitt i en lektion typ så att dom kan gå på en date. ÄR INTE DET GULLIGT?!

Jaaaa, hehe, när vi stog där vid Fritt Fall träffade vi dom andra finalisterna. Jocke hade inte ringt dom, dom hade inte heller fått 5 extra VIP åkband. *Mohahha..*

Så avr det ju också så att BACKSTAGE var precis där. Så vi träffade bla ; Sebastian, Sara Carlsson, Amy Diamond och någon från den där kidsgruppen, haha.

        
Sebbe, Sara, Amy och några tjejer som var jätte snälla :)

Roligt när Sebbe kommer fram till några tjejer och frågar om en heter Lina haha, så Nina frågade vad han hade frågat.. Så han ba; LLLina. HAHA! Aja, vi kände inte igen honom först, för han har ju klippt håret och så, så Sanna tänkte fråga vem han var, men en tjej frågade innan om hon kunde få en kram av honom, så Sanna slapp skämma ut sig själv, ;p Haha, men hon frågade ändå om hon kunde ta kort på honom, då tog jag också chansen, HIHIHIHIHI.

Sen var det signering av albumet dom hade gett. Hehe, så jag fick albumet och en jäätte stor hand signerad av Matte, :D Och sen fick jag en kram och två bilder, ;)

  
Jättehanden innan signering och jag och Matte, jag lovar, det är jag. Ser helt död ut på bilden.


Där har ni beviset gott folk! ;p Hehe, jaa, se ju lite galen ut där men okej..

På kön till popexressen skröt några tjejer om att de fått Sebbes autograf, -.- KOLLA BILDEN ERA JÄVLAR! Den är ju bara för söt liksom. Hehe.. Hade nästan lust att skryta lite..:
Asså fyfan vad söööt Sebbe är! Jaa, asså han ba; Åååh, heej, och sen krama och pussa han mig på kinden och sen så ba; aa, men vi ses ju sen då! NAAAAAAAAAAW!

Höhö, det är inte sant, men det var påfrestande att nästan säga det..

Jaa, fick massvis med gratis grejjer, -.- Lite tofsar och godis, och massvis med svampbob nyckelringar och mobilsmycken. Haha, Sanna fick 23 stycken! Jag fick bara fem liksom.. Haha

Imorrn är det gympa i skolan.. Börjar 10 över 8 och slutar halv 4. Snacka om jobbigt. Måndagar är värst. :(
Ska gå 20 i till Dani, hennes pappa ska skjutsa oss. (a)

Nu ska jag sova. Tror jag. Annars så kanske jag kollar på EMD / JB en liten stund. :) Puss & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0