Godmorgon!

Hur mås det idag? Jag mår skit, kan inte svälja alls typ. :/ Men jag överlever.

En rolig grej:
Igår när jag skulle på toa och ta bort sminket och borsta tänderna så ser jag en kontur i bastun. Så jag öppnar dörren och ser att en man sover där. :s Haha, mamma hadde visst sagt att det var okej att sova där, ;p

Vaknade av att söta Daniella ringde kvart i två och väckte mig, :) Hon har också varit sjuk, och ska på seglarläger, haha, idag ska hon bara skriva på ett kontrakt (?) och sen gå hem.
När jag gick ner för att äta frukost var det största kaoset efter festen igår, halvdruckna ölburkar, glas med vin i, chips, ostbågar, efterrätterr.. Kaos. Sen vaknade Lasse & Mami och sen kom två gäster och tackade för festen och lalaa.. -.-
Sen ringde Dani igen och vi googla våra namn för att se hur vi ser ut om 30 år. Haha, sjuk humor!

Nu ska jag prata med mami om lite grejer, hon är också sjuk, och hon är flygvärdinna och ska åka till Thailand nu ikväll, :( ( Mamma är den som talar om att vi ska ha en skön flygning eller skit, hon är Crew Maneger, )

Ha det bra tills jag skriver igen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0