Godmorgon

Halluuuuu, jag är aas trött men ändå pigg, haha, somnade kanske 20 över 2 i alla fall. -.-

Nu kom ångesten, haha! Shit asså, sjuan, ALLA kommer mobba oss nya, :o Och haha, jag har skämt ut mig själv inför en ny elev, låt oss kalla honom x, haha, och han kommer typ fråga om det var jag.. För jag skämde ut mig på msn, haha! Sjöng för honom men okej, det var för läääääänge sen, men idag, fyfaaaan! Han kommer känna igen mig! :s

Jaja, nu ska jag sminka mig och sen äta, börjar 9, men jag äter långsamt, ;p Dagens kommer eftter skolan :) Puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Vet hur det känns, att vara trött men samtidigt pigg.

Hoppas det går bra i skolan idag, det är bara att hålla huvudet högt ifall han skulle komma ihåg händelsen =)



Good luck!

kram

2008-08-20 @ 08:22:42
URL: http://misspoodle.blogg.se/
Postat av: Frida ^^

HAHAH xD jag undrar vem X e vissla

hahahah men bajssånger e jue bara roliga =D hahaha xD <333333333333

2008-08-20 @ 21:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0