Goddaaaaag

Haha, satte klockan på ringning klockan halv 10. Självklart halvsover jag till halv 11, -.- Haha, jag som tänkte vara smart och vakna tidigt, ;p

Jaaa, idag har jag kollat på lite bloggar och vill skaffa löshår. Jag med mitt tunna hår vill faktiskt ha och tycker det är nödvändigt, haha. Kollade på Stina- Lees blogg, är sugen.. Men mamma är svårflörtad, men jag ska plåga henne med mitt sad-face. :( Hihi, I'm sooo evil..

Jaja, men hon har mjuknat lite, för hon vet att jag har haft tjockt hår och nu har jag ju tunt och är skit ledsen.  Jag är nära!

Idag ska jag somsagt färga håret och hämta sminket hos Dani. Blää, ska be mamma skjutsa mig dit. Höhö, alla som vet hur nära jag bor Dani kommer garva. ;)

Jaja, nu ska jag skaffa ett liv. :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0