Finally

Äntligen funkar min data! Egentligen så funkade vårt bredband för läängesen, men min data var typ helmobbad och vi var tvungna att be några elgubbar fixa jacket och datan.. -.- Typiskt.

Nu så hörs det världens högsta ljud från vardagsrummet, vi har inflyttningsfest och Lasse försöker väl lattja lite med musik? Funkar inte iaf.


Igår blondera jag håret, men det blev ornaget. :s Ouups, haha, men det är faktiskt lite coolt, när man har vant sig vid det. ;p

Usch, jag är sjuk, igår fick jag väärldens huvudvärk och var tvungen att lägga mig i sängen, så jag kolla på På smällen, sen somna jag en liten stund. Sen vakna jag av att jag var skit kall, och att jag svettades, och att jag mådde as illa och fick kväljningar. Så jag satte mig vid fönstret, ringde mamma som var hos min gudmor & bästavän, och sa att hon skulle komma hem, och det gjorde hon sen. Allt det kan ha berott på att jag bara hade ätit frukost. Men det var skit stressigt med att fixa maten och allt annat. :s Aja, nu har jag skiiit ont i halsen, typ influensa eller något. :(

Jaja, här kmr en bild på vad jag har på mig nu, :)



Lång skjorta från H&M typ 100 kr
Väst från H&M 200 kr
Sen strumpbyxor, mammas gamla :)

Haha, nu ska jag kolla på en film, gå ner till festen, vara vid datan, skapa ett nytt inlägg med gamla grejjer jag glömt att skriva om, eller lägga mig, :) Haha, vi får se vad det blir säger jag.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0