Damn

Hehe, jaa, nu har jag faktiskt hunnit med många grejjer. Ni som ser ( JAG SER INTE! ) min nya design, är den bra? :)

Diggar den lite faktiskt..

Hehe, aa, hann gå ut med Dani och Stella, blivit lite kompis med Alva, the dvärgschnauzer. Och sen har jag hunnit bli förudmjukad. -.-

Min mamma snacka om mens med våra gäster. och sen så tar hon sin arm om mig och börjar snacka om mig. Fyfan..


Tänker inte gå ner dit längre. Tänker stanna här uppe och sjunga. :)

Höhö, fick typ koffeintabletter av Dani som tog dom från HM, HAHA, jag är helt sjuk, typ sjöng HSM mitt på vägen. HAHAHAH! Och samtidigt snackade vi med Anonym. Haha.


Aja, måste faktiskt gå ner nu.. Ska hämta cola. Haha, uppdaterar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0