Dåligt..

Haha, filmen sög. Kollade typ inte ens på den. (a)

Tänkte sätta in en bild på dagens från igår. :)



Haha, fet, jag vet.

Väska - Friis & Co
Linne - Gina
Kofta - H&M
Jeans - Ed Hardy / Thailand


Haha, fin min jag har också. :s

Kom att tänka på en grejj.. Skolfoto på torsdag! :o

Alltså, jag blir helt galen när jag tänker på vad jag ska ha på mig. Jag tänker: Jeans, linne och kofta. Men, saken är att jag inte har passande grejjer. Okej, linne har jag. Och kofta. Men jeansen.. Shit. Ljusa vill jag ha.. Och nya skor när jag tänker efter..

Haha, bra att pappa betalar allt. :) Funderar på att ringa honom imorrn och fråga om han kan komma och betala jeans och skor efter jobbet.. Mohaha..


Jaja, det kommer lösa sig. *happyface*

Imorrn äre gympa med Kondis - Lasse. Ojoj. Aja, måste nog köra på hårt om jag vill få bort fettet från magen. :)

Ska sova typ nu, hihi, puss & Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0