Crazy

Haha, igår efter att jag vart med Anahita så var jag med Dani & Clara och åt på McDonalds, och typ garva som fan, hahaha! Och sen gick vi hem till Clara och gosade med hennes katter, sen sprang jag och Dani till henne och hämtade Stella och Marce för att sen hämta kläder hos mig så att jag kunde sova över hos henne. Sen berättade jag typ hela min kärlek till JB och Joe så att hon blev skit trött på mig, hihi.. Sen la vi oss och smsa med anonym.

På morgonen så typ vaknar vi och ba; öö, okej, idag är det Ung08 och vi ska dit, :D Hehe, så vi äter frukost och sen går jag hem och hittar kläder på köksbordet till mig från mami, :D Yeey!
3 t- shirts, ( Svart, Lila och Röd )
1 linne, ( Gul )
1 bigbigbig kofta ( Vit & Svart )
1 par jeans ( Evisu )
och sen ett urgulligt uggle halsband. :D

     

Duschar, väljer kläder och fixar min väska, sen cyklar jag till Dani och där sminkar jag mig och plattar hennes hår & kollar på Jonas Brothers klipp.. ( DANI VILLE SE DOM! ) Sen gick vi tre till Sollentuna station för att träffa Danis morfar som pussar mig på kinden, hihi, han var fett gullig. :) Ger Dani månadskortet och sen drog vi.



När man låter 2 trettonåringar gå till ung08 ensamma för första gången är det nog inte så smart. Hehe, vi visste inte var Kungsträdgården var, så vi ringde min mamma, ^^ Haha, och då kom båda på att det var DÄÄR det var. Haha.
Så vi gick till Mcdonalds och mötte Danis kusins bästa vän, Philp, haha, han är as skön! Haha, sen går vi dit, och träffar kusinen Sofia och hennes pojkvän Wizam ( Hur fan stavas det?! ) och sen några till. Sen så smsar jag Moa och ringer henne och sen så hinner vi typ bara hälsa, sen så ser jag att alla försvinner, så jag typ ba drog. Haha, men sen kom Philip till min räddning och vi letade efter Sofia och Dani som hade gått för att köpa dricka, -.- Haha, sen ser vi dom vid plattan och så går vi till hemköp och köper Loka & Dajm. :)
Sen gick vi tillbaka och typ stog vid scenen och ba chillade. ;) Sen gick vi runt och gjorde ingenting, (a)
Jag och Dani ville ha SL tatueringar, så vi gick och skaffa såna, haha, jag ville ha min vid vänstra nyckelbenet, och Dani på halsen, men tjejen satte den på samma ställe som mitt, haha! Philip skaffa också en, fast på halsen, ;p

        

Sen gick vi typ runt, sen var vi as hungriga så vi gick till Mcdonalds vid plattan och käka där typ aslänge. Haha, sen gick vi till Sandys där Philips pojkvän var, så satt vi där liten stund och snacka. Vi var as många asså, vi var 13 stycken.

Sen bestämde vi oss för att åka hem, så vi åkte tunnelbanan till Kista med Wizam och Sofia. Och när jag och Dani sätter oss i bussen sitter ju Elsa typ 2 rader bakom oss, haha, så vi sätter oss där. :) Sen går vi av vid Sollentuna Station och sen vill Dani ta tåget till mig, -.- Så vi gör det och sen fixar jag hennes blogg lite, och sen skulle hon hem, så vi tar ett paraply men vi blötte ner oss ändå, ^^
Och sen har jag suttit och läst böcker, haha!

Orkar inte fixa med min nya kamera nu, så jag sätter in den ända bildenl jag har på dagens outfit från min mobil.

    

Linne - Den nya
Skärp - Danis (a)
Halsband - Det nya
Armband - Thailand
Jeans - Victoria Beckham / Thailand
+ en röd kofta från BikBok för länge sen
( Ignorera mina osminkade ögon. )

När jag orkar fixa min kamera ska jag sätta in bilderna här. ;)

Kommer ett till inlägg innan jag lägger mig, ska typ kolla på JB's nya film, :'D Puss!

Har nu satt in bilderna från kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0