Bäst

Jag äär bäääst! Haha, neeej, men jag har faktiskt köpt allt jag behöver idag. :D Höhö, bara lite sudd och så.

När vi var i Maxi så ringde min mobil.. :

Emma; Halluuu?
Dani; Min syster är förlovad.
Emma; Va?
Dani; Min syster är förlovad.
Emma; NEEEEJ FYFAN VAD KUL!!!
Dani; Min syster är förlovad.
Emma; AAAAAAAAAH, FYYFAAAAAAAAAAAN!!!!!!!
Dani; Jaa, vid middan, dom ba, aaa, i tisdags så bestämde vi oss för att vi ska bli förlovade, så jag ba haha, aa visst, men så typ börja han gråta så jag ba omg!
Emma; FYFAAAN VAD KUUL, NÄR ÄR BRÖLLOPET?!


Hehe, jaa, våra konversationer.. Dom dödar, ;p

Menmen, jag har skrivit klart brevet! Men jag vet inte om det blev så bra, hehe.. Men det får hon avgöra. :)

Ska kolla på So You Think You Can Dance klockan tio, kommer den eller är jag efterbliven?
Haha, aja, ska fixa mig och annat, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0